Flyr..

Känner bara för att sticka iväg... men men kan ju iaf stänga in mig i sovrummet, lugnast så!

ibland känns allting hopplöst, ibland känns det som jag vill strypa nån, eller är det jag som känner mig strypt, får ingen luft!?

Nicklas och hans ex har börjat med sammarbetsamtal igen, Nicklas idé, till vilken nytta?! Ingen aning, kan bli intressant och se hur många gång dom tror sig uppnå något när dom inte kunnat kommunicera på 12 år, men jag överlåter 70 talisterna till det, ibland kanske det bara är att inse hur olika man är och bara kör sitt eget race, för det gör dom ju ändå? dom kör ju sina egna rece och skiter egentligen i varandras åsikter när det gäller barnen.. jaja skitsamma...

jag behöver mer jobb, och kaffe just nu!


Wilma ligger och Sover på soffan, kan bli intressant och se hur hon ska kunna komma i sängs ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0