glömde en sak!

jag är helt yr av alla jobb, tacka ja? tacka nej? ingen aning, hoppas samtalet imorgon visar min framtid ;)

har så mkt att ta tag i när det gäller renoveringen, trodde i min vildaste fantasi att vi skulle kunna göra klart det sista i helgen, tydligen inte eftersom vi inte ens får vara här... skulle ha varit skönt med en hel dag men men inte jag som bestämmer!

sitter och dricker min andra kopp kaffe för dagen, svepte nyss i mig min första, känner mig lite piggare, antar att det vbara varar för stunden!

Wilma är fortfarande vaken, hon sov ju vid 17 tiden så, om hon är vaken ett tag till så kanske hon sover längre än till 06, kan ju alltid hoppas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0