så här är det...

Skrot och saker överallt, förvaringar i glasbyttor och totals kaos...

vi ska göra ordning nedervåningen eller jaa "källaren" eller vad man vill kalla det! 2 rum är redan klara så tills vidare kommer det bli ett spel och mysrum och ett "kontor" sen finns det redan en stor och bra tvättstuga en toalett och 1 stort föråd som i framtiden ska bli nicklas relax och sedan 1 litet förår, iaf!!

allt har varit täckt med skit och saker oh då menar jag nästan ända upp till taket, SÅ nu har jag börjat och det har gått ganska fort, trappen ner oh hela den stora gången är tömd, än så länge 5 svarta kassar och det stoa förrådet med sånt som ska slängas... shit vad duktig var är :) gissar att Nicklas är skyldig mig en massa nu, måste bara komma på rätt avbetalning ;)


Har skit ont i halsen, rädd för att jag har halsfluss, resten av familjen har oxå haft ont i omgångar. jag ska iaf kolla mig imorgon så får vi se!

lunch nu kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0