hemma med hjärtat!

Nu är jag hemma igen, kvel av tåget i hudiksvall där min stora älskling stod och väntade på mig :) mysigt!

fick skjuts hem och sedan kom Wilma :) så nu har vi myst hela kvällen :)

Nicklas är hemma och sliter med renoveringen så jag och wilma håller oss borta tills imorgon för då väntas bad efter dagis oh jobb med grabbarnna, mysigt :)


Så jag har sökt jobb och ska lämna in fler ansökningar imorgon, jag behöver ett jobb och pengar, mer jobb åt mig tack!! imorgon är iaf planen att fixa med foldern, springa runt i trapphus och hotell och dela ut, men det blir nog bra :P

nu ska jag dricka te och slappa innan jag tar min skönhetssömn!


Kommentarer
Postat av: Emma & Novalie

Hej! Jag som skickade sms igår och skrev att "vet du vad - idag kommer Wilma" skulle göra dig glad på jobbet, men jag har skickat till fel telefon inser jag nu...

2011-02-02 @ 08:40:33
Postat av: Peter

Pratat med SCA? Kan ju inte bli bättre om du fick så att dom kan deala me dig..

2011-02-02 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0