what to do?

Sitter hos mormor och morfar, blev så hinmla trött så jag åkte hit och drack kaffe och slängde mig på soffan hehe :P har lite smått tråkigt och väntar tills jag kan hämta wilma på dagis. hon sover ju och äter mellis nu men sen så :)

Så först hämtning av Wilma, sen hämta Anton och sen hämta Albin och Edvin, full rulle ;)

Nu är besiktningen av lägenheten gjord och nya hyresgästen får nycklarna ikväll :)  OCH framför allt så får jag veta imorgon hur mitt schema kommer att bli nu framåt, det ser jag fram emot!

i helgen ska vi fira morfar som fyller 70 år, det ska bli trevlig hela familjen stooora familjen tillsammans, brorsan kommer oxå, me like ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0