Stockholms vänner!

Sitter och kollar upp tåg och buss till sthlm, på fredag kommer jag =) s mina kära vänner, jag hoppas det gåår bra att jag kommer?! ;) jag hade tänkt, mysa bebis, dricka vin, shoppa!?, fika och skratta, mycket skratt och lite jobb oxå hoppas jag på :)

det ska bli skönt, är faktiskt 2 helger som jag  blir upp bokad nu, sthlm i helgen, nästa helg, 2 dagar med mys, helgen efter kommer olssons och då är det mys och bus som hägrar, bodaborg bland annat, ja se där, 3 uppbikade helger, undra när jag ska klämma in jobb?! :P


nu myser jag och Wilma till pippi och väntar på att wilmas ägg ska bli kokta :)

byebye

Kommentarer
Postat av: ANNA

GLÖM INTE MIN FÖDELSEDAG 18DE OKTOBEEEERRR ;D

2010-09-28 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0