Nu så..

Av det härliga stämmorna från idol prioriterar jag att blogga istllet och stänga av öronen...


hade det riktigt mysigt och roligt på älgjakten!

Nicklas hämtade upp mig här, kom på att jag hade hål i mina stövlar jag jag tog med Nicklas på en prommis till bergsgatan för att ragga upp ett par nya tofflor, efter det åkta vi och handlade och vidare till stöde/Ulvis!

iaf så hade vi det roligt, och riktigt kul att jaga med pappa, mysigt tycker jag :) dock blev vi stillasittande ganska länge vilket jag inte riktigt va klädd för..



pappa tvingade på mig snygg kepan, trots mitt rosa regnställ :P



hehe :P



jaa jag hade roligt.. precis när vi kom från skogen började det regna, jag och Nicklas fick för oss att ka iväg med fyrhjulingen när det regnade som mest, hur dum får man va? känndes som nån piskade en i ansiktet....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Var är älgarna?

2010-09-16 @ 09:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0