nu kickar jag igång...

Känner mig grymt laaddad inför hösten/vinterns gym träning, frågan är bara om jag ska göra på friskis som i fjol!? lär väl bli så, vad har man krav på ett gym? eftersom jag inte kör några pass så blir det mkr lättare! för att ta sig till träninggen ska det ligga nära, gång avstånd, att ta bilen till träningen gör att man redan där blir trött av tanken, sen ska det va bra möjligheter till träning, bra maskiner.. hmm jg jag har redan betämt mig jag kör nog på friskis igen, dessutom är det billigt!

jag tog lite sovmorgon till 8 idag, var ut och gick, kpte mjölk och har käkat gröt nu!
sen har jag fixat lösenordet till min inloggning på kummunen som varit som bortblåst för mig, så nu  äntligen kan jag ta emot en massa jobb ;)

på listan idag: ringa till min nya hyresvärd på företaget
råna en bank...
kanske se till att jag har mat till middag
jobba kl 17
ut och springa
och PLUGGA, det ska jag göra nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0