Godmorgon :)

Jag bara känner för att skriva av mig lite.. kanske lite till mina nära och kära som läser!

jag mår bra, riktigt bra nu, jag känner snudd på att vara lycklig, den där känslan som jag kanske har längtat efter att känna på några år. jag hade bygt upp en fasad runt mig och Wilma, den spricker lite lätt men det gör inget, för jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna som jag gör nu, jag är glad :)

så snälla sluta spekulera så mycket, huvudsaken är väl att jag mår bra, sen så behöver inte eran nyfikenhet eller vad det är gå över styr.. vissa saker har man inte lust att berätta iaf inte än, helst när vissa har fördomar...

Nu frukost och lite plugg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0