vart är motivationen...

den är som bortblåst idag.. listan som saker som jag ska göra är klar men den blir inte avprickad... lika bra att ge up idag..

ska åka till Stöde i em och hälsa på Emma och Novalie :)

jag tar mina sista pengar och köper ett träningskort idag, jag bara mste köra igång med träningen nu, håller på att gå ner mig vilket inte är bra, så nu behöver jag lite tillfälligEnergiFrigöring TRÄNING!!!

just det, jag har tydligen fått med mig någon annans träning tröja fråg tvätt stugan, trodde stenhårt att den tillhörde mig eller iaf han som brukar komma hit, men så va det icke :P så nu måste jag nog lämna tillbaks den till tvättstugan, den va grymt snygg dessutom så ägaren lär sakna den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0