jag undrar..

jag funderar å att byta blogg och göra den lösenordsskyddad. jag vill att min blgog ska inehålla saker som rör mig, mitt liv, mina tankar och funderingar, värderingar och hur jag känner!
Just nu kan jag inte det, jag vill så gärna eftersom det händer så mkt i mitt liv nu, det tolkas alldeles för mycket.. jaja jag ska iaf fundera på saken!

Fick kliva upp tidigt idag för att tvätta, tråk! nu blir det frukost, och jag funderar på vad jag ska gra av den här dagen, en sak är säker, vid 17 kommer Wilma♥ och ikväll kommer ♥

nää nu frulle!

Kommentarer
Postat av: Peter

då ska ja ha lösen :D

2010-10-24 @ 18:39:55
Postat av: lovisa

Vad ska du hitta på ikväll?:)

2010-10-24 @ 19:20:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

bloggplatsen är ju en bra blogg, då kan man lätt lösenordsskydda de inlägg man vill att inte alla ska se :)

2010-10-28 @ 22:38:05
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0