Godförmiddag =)

Idag blev det en riktig sommorgin :) vaknade halv 8 och tänkte att jag fasen inte skulle kliva upp då :P så 10 vaknade jag, tur nicklas ringde så jag blev pigg, annars hade jag nog legat kvar fortfarande, hmm jag brukar ju inte vara den som sover ut men det märktes att gårdagens magsmärta tog på mina krafter!


Nu ska jag gå till gymmet och maxa ;)


Vad är endometrios?

* Endometrioscystor/härdar kan blöda ut i buken och ger upphov till inflammationer och smärta
* Endometrios är en kronisk sjukdom
* Sjukdomen uppträder i skov och frekvensen varierar från kvinna till kvinna
* För närvarande finns det inget bot, men det finns lindring

Föda barn är inget motför den smärta den här sjukdommen ger med sig, fy fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0