ÄNTLIGEN!

Sitter jag ner med bokföringen, det går riktigt bra nu förutom att min skrivre vägrar skriva ut via min bank, men det ordnar sig! känns riktigt bra nu, snart ligger jag nog på noll vilket är great ;)

Wilma skuttade till dagis idag :) känns så himla bra nu, även fast hon har lite längre dagar nu på dagis så trivs hon så himla bra och jag behöver inte alls ha skuldkänslor för att jag jobbar, vilket jag hade lite av förut!

nu väntar jag på att jessica ska plocka upp mig på jobbet, ska åka hem och käka lite lunch och bjuppa på kaffe :)

här kommer en lista för dagen!

gå på banken
betala en räkning
byta stl på Wilmas klänning samt lämna tillbaks ena klänningen som inte dög!
ringa 1 samtal
handla
hämta Wilma
laga mat

hmm idag åker Wilma till Micke, saknar hemme redan men när jag tänker efter så är det snart tisdag igen ;)

Imorgon ska jag vaccinera mig mot influensan, det tycker jag alla borde göra som umgås med personer i riskgruppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0