trött som en gnu..

får man sova nu, 20.37? nää ska dricka lite te men sen sova..

idag blev det först lite prover på sjukan inför måndagen, sedan jobb fram till 16.00 och vid 17 tiden kom min prinsessa lika glad som vanligt, dock slemhostig men annars pigg, wilma har ju namnsdag idag så vi passade på att gå till Frendo och köpte en glass där =)

nu te sedan sova.. imorgon dagis, vaxning och jobb, ska se till att göra kort dag så Wilma inte behöver vara så länge på dagis då hon inte är helt kry...

byebye.. just det, jag köpte mitt goda rosé vin idag, hade tänkt dricka det, men väntar, någon kanske vill komma och dela den med mig nån gång i framtiden eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0