sten sten..

Idag ville Wilma ta med sig alla stenar hon såg till dagis, blev 2 stenar iaf, ch så slolt hon var när hon fick visa upp dom på dagis, vinkade glatt hejdå till mig :)

jag kan inte gapa och inte stänga munnen.. så nu har jag fått en akut tid till folktandvården i timrå klockan 11.40, jädra visdomstand som ska växa in i käken..

igår så låg jag och tänkte mycket.. tänk, 2 år sedan man låg och grinade som en tok och hade gett upp hoppet att en bebis skulle komma.. micke var bäst, i 3 dygn va han vaken med mig och masserade min rygg.. tiden går för fort, tiden har gått för fort, hade jag kunnat hade jag stannat den för längesen. *saknar*

nu dricka kaffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0