Jihoo :P

ännu en dag på Hia (hjärtintensivavdelningen) den sista dagen men jag har redan pratat till mmig mer pass :P

jag gått riktigt bra och jag har fått lära mig massor, trivdes riktigt bra där, har tagit massor med venprover och inte misslyckats en ända gång, vart kommer talangen ifrån tro ;) även tagit blodsocker i fingret och en massa mer saker, varit med på två elkonverteringar. läckert att man kan stanna hjärtat och starta om det och att det sedan går som det ska :P ja jag är helt faschinerad av allt, och så himla mycket usk får göra där, sånt jobb vill jag ha, dom skrev upp mig på vikarielistan så dom måste ju ha tyckt om mig iaf ;)

Nu har jag pluggat, ska göra det imorgon oxå, även möte med min mentor, sedan imrogon på kommer min älskade Wilma, som jag längtat efter henne, har tyckt att det kännt långt dessa dagar även fast jag haft mycket att göra, hoppas mina dagar med henne går super sakta ;)

Nu ska jag äta och sedan åka ut till birsta och bergeforsen :)

byebye, synd att jag inte tog kort på mig själv idag på jobbet, var grymt snygg för er som inte fick set ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0