=)

Nu ska jag sova men först lite bloggande.

ha haft en riktigt mysig dag Wilma och jag med Amanda lovisa Cristina och Jocke, och mamma och pappa och Emma, inge glömd? ;) imorgon kommer även Märta och rä med oss!

jag har iaf fått en massa coola saker, kul för mig ;)

trodde ett tag där att micke hade glömt bort min födelsedag, jag menar vi har ju firat några ilag :P men han ringde nu ikväll =)

min födelsedag förra året kändes ganska kass, inget va roligt, joo jag minns at jag pratade me martin i telefonen :P
och sen fick jag ju ett sms på natten, ett sms som gjorde att jag tog mig på fötter igen, underbart :)

nää nu sova, ska kissa Wilma först så hon inte får ör sig att kissa på madrassen :P

godnatt alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0