Åker hemmåt!

Sitter i bilen nu på väg hem till Sundsvall, pappa och mamma fram, jag och Wilma bak =)

igår hade i ännu en dag med strålande sol, tittade på när Lovisa spelade fotbollsmatch i Nacka, sedan satt vi ute hela dagen och kvällen, märta kom och vi hade det riktigt mysigt, fick mkt paket oxå :P jag fick en DKNY parfum ett geni spel, stegräknade, schmpoo och balsam av märket KSM dyyyyyyyyyyyrt ;) Wilma fick världens bästa present, som jag gått och kollat i skyltfönstren på den men inte haft råd! eN blommig maimekko klänning med tillhörande strumpor!

Just det vi var en sväng vid kungens kurva och köpte skor till Wilma, ett par foppatofflor och ett par sandaler =)

nu ska jag ta och sova lite, är super trött!

ikväll blir det mys, Wilma åker dock till micke, trååk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0