lite dålig..

På att blogga just nu..

har jobbat en massa och gosat med wilma :)

idag har vi varit hemma från dagis, lite snuva och en vaken natt, vi har myst, städat och gjort påsk!

mamma och pappa kom förbi och hälsade på, och Emma oxå, OCH jag har nog fått det finaste halsbandet ever.. så otroligt fint, tack Emma :)

Imogron har jag en kund på morgonen då kommer min morfar oh är med Wilma, sen ska vi vara med emma ch se så ska jag på möte ch då är Wilma med Emma, lite pussel men men det går, och Wilma tycker om det :)

imorgn ska jag försöka lägga upp lite bilder, har massor =)

Och en sak till, nu har jag jobb hela sommaren och det känns superbra, runt 70 % vilket gör att jag kan ha mkt tid med wilma när jag har henne och jobba mer när hon är hos micke..

nää nu slut skrivet för idag, sovgott alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0