Buss busss :)

Nu sitter jag på bussen påbäg upp till Umeå, ska bli skönt att komma bort lite och roligt att se brorsans lägenhet :) jag köpte lite godis och en mer som jag ska ha på bussen tänkte jag.. har åkt i snart en timme och godiset är snart slut!!! hoppas dom säljer fika sen :P

idag har Wilma och jag haft en helt fantastisk dag :) på förmiddagen tog vi det bara lugnt, åt lunch och sen gick vi ut i solen, Wilma sov i vagnen och jag gick ner på stan. när hon vaknade gick vi raka vägen till barista, där ag har stammis kort = 30% rabatt hela mars ;) vi fikade och lekte en massa..
sen gick vi ut och fortsatte leka, i alla härliga slask pölarna :) hehe va riktigt roligt, bara njöt av solen, sen så gick vi hem, åkte lite pulka, och sen badade :) lagade mat såg på pippi och sen kom micke och hämtade Wilma, dom skjutsade mig på bussen också..

blää jag är redan less på buss åket och jag är bara i härnösand... långt kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0