besök o middag

Idag har mamma och pappa varit är på middag, jag gjorde det jag är bäst på, kyckling med soltorkade tomater och pestopasta, sallad till :) alla glada och nöjda :)

Idag efter dagis var Wilma och jag och shoppade lite, ett par jätte coola jeans och lång t-shirt till henne och ett par skitsnygga rosa solbrillor till prinsessan, dom ser ut som ray ban kopior för ni som vet hur dom ser ut, så imorgon ska vi knäppa kort :P sen nu ikväll beställde jag två st mössor från en as bra hemsida, busmonster.se en bagy vit mössa till mig och lika till Wilma fast det står WILMA lodrätt på hennes, coola brudarna till våren ;)

Nu är jag as trött, och ska ta en frukt och sen sova

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0