frulle på sängen..

Vilket lyx tycker ni, njaa :P Jens ligger och sover i vardagsrummet/köket så ville inte väcka han, men me hadde ju varit otroligt romaniskt om nån hade kommit in med frukosten, men jag är ju inte så kräsen :P

såg första halvleken å fotbollen igår, sedan så åkte jag till Anna och macke, såg en film och sedan hade jag och Anna en kamp i knockning (Fia med knuff) den här gången vann Anna, sedan blev det kort spel och klockan drog iväg till halv 1 tror jag, sedan skjutsade Anna hem mig tack och lov :)

Så idag? ja vad händer idag, Jag ska träna, blir intervaller idag, till sidsjön och runt sidsjön, tänkte köra lite i slalombacken där oxå, skönt :)


Kommentarer
Postat av: Eskilhilde

Excellent site!

2011-02-25 @ 10:24:09
URL: http://eskilhilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0