Åskar!!

ja kan bara säga aatt jag är grymt åskrädd, höll nästan på att krypa under bordet på jobbet, kan bara konstatera att det var tur att jag endå var på jobbet så jag inte behövde vara själv.

iaf så blev det tydligen lite missuppfattning, mickke skulle hämta Wilma imorgon så vi kom in på rätt spår igen, vilket jag var medveten om att jag skulle få ha henne kortare nu, men tur var ringde jag micke nu ikväll och frågade om han kunde hämta Wilma vid 14 tiden imorgon eftersom jag börjar jobba kl 15 men tydligen så hade han tänkt att jag skulle ha Wilma tills på lördag, så nu har jag iaf skaffat barnvakt, skulle ju ivväg på fredag kväll men då blir det inget, jag myser med Wilma istället :)

nu väntar boken och sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0