Härlig helg..

blev en riktigt härlig helg för mig och wilma =)

vi har varit i Ulvsjön och myst, hat släkt träff och varit på bröllops mottagning för Emma och Marcus. idag har vi badat och solat, och bara myst och myst. Wilma har åkt båt med morfar :)

Nu är hon hos micke, tomt så tomt här nu, usch..

har iaf varit och handlat lite och nu blir det snart fotbolls final.

just det, det blev ju ingen gatufest för mig i år, hade till och med en gratis biljett men den fick bror, jag var med min underbara dotter istället :P hehe jag håller fast vid minnerna från förra året istället och blickar framåt till nästa år :D


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad roligt att ses uppe i Ulvsjön! :) Hon är så söööt Wilma!! :) Jag som hade tänkt vi kunnat ta kort på barnen tillsammans och låtit dom leka och massa massa mer.. Men så hade jag en grym huvudvärk hela dagen, så jag blev så grymt slö! :( Det förstörde lite av dagen, sååå typiskt. Vore iaf skoj att ses nånting ändå!! :) Vart är det ni bor? Kvissleby?



Kram Emma & Viggo (och bebis i magen)

2010-07-12 @ 07:10:58
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0