Aj aj!

har riktigt ont i mitt högra öra, det brukar inte jag ha och jag känner mig inte alls förskyld heller... buää..

yeye nu är jag och Wilma hemma i Sundsvall igen =) vi har varit i Östersund och gått på Jamtli och hälsat på min gammelmomor, sedan stannade vi kvar i Ulvsjön och kom hem därifrån nu i em :)

nu skulle jag lätt kunna gå och sova, men håller mig lite till...

iaf så gjorde jag nåt galet å en 30 minuter sen eller jaa jag tog och mailade på en annons p blocket på en lägenhet på skönsmon, en kpes men dom var ox intresserade för uthyrning om dom inte ick den såld, det var iaf en 2a på 62 kvm. men men får se, jag kan ju lätt nöja mig med en 2.a även fast en 3a hade varit super men 3 or på skönsmon växer inte på träd... yeye vi får se vad dom svara iaf..

nu ska jag springa till tvättstugan och kolla hur det ser ut med tider imorgon, mitt tvätt berg går knappt att bestiga...


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0