VAGEL!!!

Jag har haft ont i mitt högra öga i 2 dagar, igår kväll såg jag att det hade blivit rött på underlocket? heter det så? jaa iaf så då kom jag på att det finns nåt som heter vagel. så jädra fult och äckligt ord..

Iaf så har jag fått en vagel, en slags ögoninflammation, och ont som satan gör det..

jaa idag har jag iaf fått iväg alla papper som skulle skickas, skönt!

Nu väntar jag på att Anna ska sluta jobba, vi ska gå och myspys fika =) blir dock bara en kaffe, det ända vi har råd med, fattiglappar som vi är :P

Just det, igår var jag in på gymgrossisten.se och beställde, pulver hehe.. jaa lite kosttillskott eller vad man ska säga, blir nog bra det :)
Känner mig verkligen super laddad nu, eller ja jag har juh varit duktig hela tiden och hållt i gång men nu känner jag mig superladdad och super fokuserad på mina muskler ;) har jag drabbats av muskelsjuka?

Nu ska jag sminka mig och bli människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0