tröttsamt..

life is full of shit sometimes...

blää blää...

trött, vill ha nån att kramas med, lessen för att Anna ska åka bort i 3 månader, vem ska jag då få min kärlek av varje dag? huuu, kommer jag och wilma att klara oss? joo det gör vi nog, vi får njuta av att Anna kommer att ha de superbra :)

idag har jag jobbat, hade faktiskt 4 kunder, sen vid 16 tiden blev det en middag/fika med Anna,Moa och Lotta super mysigt :) sen åkt vi hem hit och satt upp så himla fina väggord i vardagsrummet och i Sovrummet :)

Imorgon  har jag en kund, sen måste jag verkligen plugga och sen träna..

Kramar o pussar är väl nåt vi gör alldeles för sällan, why?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman av mig och pappa får du kärlek!



Kram mamma

2010-01-27 @ 12:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0