slö slö

känner mig otroligt slö just nu..

var juh ute och gick förut och sen blev det lite styrk här hemma. efter det kikade jag lite på skidor och sen... jag SOMNADE!!! var hur längesen som helst som jag somande på eftermiddan, men det var otroligt skönt iaf :)

nu haar jag duschat och ska göra mig klar, Jessica kommer nog och hämtar mig snart, vi ska på 25 års fest, men jag blir nykter och det känns så skönt.

så hur ser morgondagen ut? antingen ska jag ut och gå runt sidsjön som jag gjorde idag eller så tr jag och åker lite längdskidor, måste bara höra med pappa vad det är för valla på skidorna... så är någon sugen på att följa med så hör av er :)

nu, påklädning :P

Kommentarer
Postat av: Michaelanja

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:26:22
URL: http://michaelanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0