fundering..

Om jag, micke och Wilma fortfarande hade varit en familj, hade vi då blivit bjudna på middagar, aktiviteter? eller är det bara så enkelt att vi inte riktigt passar in? för även fast allt är som det är, så är det inte så himla lätt för mig och Wilma att ta oss nån stans, visst kan vi börja åka buss eller att man planerar in så vi kan låna en bil..
jaa jag tycker bara det är tråkigt att vi aldrig blir frågade längre, men men kanske så det är. jag och Wilma, superfamiljen ser till att göra saker endå, men tråkigt för ibland känns det lite som bara för att det "bara" är Wilma och mig så får vi inte vara med, jag kanske är barnslig men det är så det känns..

jeje, ihelgen ska jag oh Wilma åka och bada, och är det någon som känner för att följa med så är det bara att säga till :)

nu ska jag sova, skola imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0