Frisk fast sjuk..

Jag har haft oon i magen sedan i torsdagskväll, som vanligt i magen och ryggen, urinvägsinfelktion brukar det kallas... iaf så har jag väntat med att gå till vårdcentralen. har juh haft wilma tillsa igår kväll så då tänkte jag att jag tar det idag, har även ont när jag kissar o känner "trängningar" jaa iaf så var på till primärvårdsjouren nu imorse..

det visade ingeet på stickan, eller + 1 i protein, brukar oftast vara så för mig och sen får jag att det går så långt att jag blöder.. jaa jag fick ingen hjälp iaf, jag tvingade doktorn att skicka en odling iaf,, frågade att om hon inte trodde deet var uvi så måste juh hon undersöka vad det är, för nått är juh fel? jaa jag fick ingen hjälp iaf, sen när doktorn hade gått, kom sjuksköterskan in och sa att jag skulle ligga på lite extra eftersom dom brukar skriva ut antibiotika endå.. lite sent sagt... jag hatar ALLMÄNLÄKARE!!!


jaja så hon tyckte iaf att jag skulle ta alvedon och släppte det in om nån dag fick jag komma dit igen... tack tack sa jag och 300 kr fattigare...


Kommentarer
Postat av: Ibrahimmaia

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:23:11
URL: http://ibrahimmaia.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0