07.10 piiip

jag var mer död än levande imorse, sååå nära att inte kliva upp, men I did it anyway yey :P

en lång och lärorik dag idag på skolan, så imorgon är det tänkt att jag ska sätta igåg med pluggandet, shiit, vet jag ens vad jagg ska göra? frågan är, arbete om KOL eller hjärtsvikt? får klura på det ikväll..

Iaf s har ag en kund imorgon klockan 9 och en klockan 16.00 där mellan blir det plugg :)

Jag fick kliva av bussen idag vid bergsgatan, höll på att dö av ett host anfall, har blivit 4 st sånna idag
men detta anfall hade mer med att tjejen bredvd tappat sin parfymflaska på hela sin kropp :P

nää nu vette tusan vad jag ska göra, kirra lite kaffe och äta lite mörk choklad *gott* :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0