Sova

Orkar inte vara vaken nå mer och se hockeyn, är så jädra trött, sen ska jag kliva upp så jag kan träna vid 9 tiden imorgon :)

en ond sak... jag har revor och sår fulla händerna, kan knappt röra dom, fattar inte varför jag inte hade vantar på mig när vi bar sofforna.. hur ska det gå att ta venprovor imorgon på skolan?

Nu sova, dock ser mitt rumm ut som en kaos, 2 soffor som täcker garderoberna och fönstren så jag kan inte ta mig in i garderoben och inte till persienerna heller, så jag får hoppas att ingen kikar in på mig inatt!

OCH en otroligt rolig sak, jag har fått nya grannar och dom är super trevliga..

Nu blev de 2.0 till Kanada, så känns matchen redan avgjord! Godnatt alla vänner..

Kommentarer
Postat av: stella

Hej! hittade hit... =) Du var ju superduktig på venprovningen idag!! ;)

2010-03-01 @ 20:07:01
URL: http://vardagstrams.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0