SÅLD!

Nu får jag genast ångest för mitt matbord som jag just har sålt iväg huuu :( tänk att ett bord kan ha så mycket minnen, konstigt :/ iaf så kommer hon och hämtar det på måndag, och jag var riktigt bestämd när det gällde priset, ingen prutning här inte, när dom kände hur tungt och massivt bordet var så tog hon det direkt :P

men nu är ag själv lite tveksam till vad jag ska ha för bord, så under helgen måste jag åka och kika på Em möbler, finns ett jäte fint runt bord där men måste kolla hur det ser ut i verkligehten, sen s vet jag ju att BOOM har ett ovalt med 4 skinnstolar... men som sagt inget panik köp här inte :)

Lngtar tills jag får nytt och kan sätta upp min otroligt snygga lampa :P

Nu ska jag göra mig klar, sen blir det att gå lite på stan med bror..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0