pigg och glad..

jaa jag var väl att ta i med jag har vaknat och är pigg konstigt nog. usch jag drömmeer så himla konstigt på nätterna, vad är det med mig? kanske ska intressera mig att drömtydning? skulle vara ntressant.

Nu ska jag städa ihop här hemma och ta med mig skola böcker o saker till mormor o morfar tror jag, ska installera en bokföringsprogram till datorn så jag kan skriva ut kontant fakturor :)

hmm ser precis på nyheterna och vad hemskt med läkaren som är åtalad för dråp på lilla bebisen på karolinska, jag har så svårt och förstå för även fast jag kan förstå att tanken att flickan endå inte skulle klara sig göra det snabbare MEN klart man inte får göra så oavsett, det måste juh vara det vitkigaste man får lära sig innom läkaryrket.. Nu har juh till och ,ed papper sedan dödsdagen försvunnigt... jaa tråkigt tråkigt för alla...

jag tänker hela tiden på min lilla preinsessa, kommer att bli så himla jobbigt med hennes op. jag försöker redan tänka att jag ska vara stark, men varför ska jag vara det? för hennes skull eller är det bara för att lurar mig själv? jaa det blir iaff jobbigt för både micke och mig, tur att vi iaf kan stötta varandra när det är sånna här saker det handlar om, trots att det är som det är mellan oss!

Nu borsta tänderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0