lite puckat!

Strålande sol idag och vi har verkligen varit ute mest hela tiden, så himla skönt. dock så var det juh otroligt dumt att jag inte tog med mig kameran hit upp till Ulvsjön...

Wilma sover och jag sitter o käkar lite godis, gott gott :P

jag har många saker som man kan ändra på sig själv, en sak är att jag inte ska bry så mycket i andra :P men nu måste jag lätta lite på hjärtat.. eller nää fasen jag ångrar mig, eller jaaa jag tycker bara att en sak är så konstigt, kallar man sin man som man varit gift med i en massa år för vännen, typ, hej vännen, saknar dig vännen... jaa inte vet jag, låter som nät man skriver till en jaa just det en vän. men dom kanske inte är mer än just vänner...

nää nu mpse jag sluta med skitpratet :P jag är väl bara svartsjuk, är väl därför :P inget att vara det på dock ;)

Nu tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0