Igår, idag...

Igår hade jag en bra dag, dock blev jag lite halv deppig på eftermiddagen, eftersom jag inser att helgerna utan wilma bara går och jag gör ingenting, men jag har ju ingen att göra något med, men jag hoppas det blir bättre till våren kanske? iaf så kom ju mitt köksbord och stolar på plats och det blev jättebra, idag på em kommer pappa och hjälper mig med att hänga upp kökslampan, äntligen ska den på plats :)

sen så tog jag ju och sålde soffbordet igår morse, så vad ska jag ha nu tro? ingen aning..

igårkväll satt vi hos mormor och morfar och käkade och såg på melodifestivalen och os,, tur att jag har mina underbara tjejer, dom masserade och killade mig på ryggen och jag masserade deras fötter, bra deal va? ;)

Idag vet jag inte vad jag skaa göra, tänkte ta en sväng ut till birsta men ingen bil och knappt nå vänner att utnyttja så bli jag nog hemma :P ska iaf gå ut ochh gå och köpa en lampsladd till kökslampan som ska monteras :)

nää nu slut skrivet.. ha en bra söndag
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0