hum hum.. fredagsvärk

Ja inte vet jag men från 12 idag så har jag haft en grym huvudvärk, har druckit vatten tagit en alvenod och nu drack jag kaffe :P såå jag hoppas det släpper...

Idag gjorde jag lite inköp på ikea..

2 pappalådor till Wilma där hos kan ha sitt småplock,
en bokhylla
en röd snygg matta
och en diskborste

sen åkte jag på jysk och köpte en sån fin tidningskorg, dom brukar ju ligga på 399 minst, såg den på en gång och kikade på priset, 199 och det var som taget ;)

Imorgon ska jag hämta köksbordet och stolarna, jippi :)

Tog och möblerade om nu och sen så tror jag verkligen att jag ska investera i en soffa...

Jag är totalt värdelös på att fixa och dona så särför är jag super glad att jag lyckades skruva ihop denna :P
Nu ska bara böckerna upp :)

Har lagt ut mitt soffbord på blocket nu, hör av er om ni är sugen på ett nytt, 400 picks..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0