familjerätten...

Jag var där idag på möte, och som väntat gick det jättebra! skönt att äntligen få komma dit, jag har ju tänkt ringa dom länge men eftersom micke hela tiden har sagt att jag inte får dra in dom i det här så har jag inte gjort det. men men nu fick jag ur mig allt, och det kändes så bra :) imorgon ska micke dit, sen kommer det att besämmas tid för samarbetssamtal dom det så fint heter, man lär sig at prata och komunicera, en av oss kommer verkligen att behöva det. jaa det känns iaf bra, och jag fick svar på det jag ville, skönt att jag har saker och ting på min sida ;)

Nu ska jag hämta wilma på dagis, dom skulle äta mellis nu vid 14 så jag åker dit till 14.30. sen så åker hon till micke, VILL INTE!!! eftersom jag redan känner mig lite nere just nu så blir allt mycket jobbigare när hon åker.. sen har jag ont i halsen så jag ska inte täna, något jag alltid gör när hon åker till micke.. men jag ska verkligen föröka fokusera på plugg ikväll.. kanske köpa något gott o bara plugga, skulle verkligen behöva det..

ojj nu blev det ett långt inlägg...

yeyeye sen ska jag lägga ut lite bilder också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0