DOP!

ja vilket dop :) så fint och mysigt, älskar verkligen njurunda kyrka, härlig akustik..

jaa det var juh ett barndop och allt kan hända.. Wilma ville inte sitta still i bänken så hon fick få omkring istället, sen när jag skulle sjunga första sången så följde hon med mig fram, sen så drog hon ibäf, uppför trappan vid scenen, och påvåg mot predikstolen jaa alla tyckte det var jätte kul... sen så nästa sång jag skulle sjunga så satt hon på trappan och åt russin, sen så stack hon igen, jag sjöng och hörde hur det lät konstigt och hela kyrkan lät, Wilma hade satt sig på orgeln, fick springa dit och avbryta sången och allt, blev applåder och jag sjöng om, med lite kaos men som sagt man vet aldrig vad som kan ske på barn dop...

Nu sover Wilma och jag ska snart se på os, först lite melodifestivalen..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0