Mys morgon!

Jag och Wilma började käka gröt till frukost igen igår så nu blir det gröt frukostar efter sommarsen fil rukost ;)

Brorsan är här nu så Wilma är helt till sig som vanligt när han kommer! han har varit på djursjukhuset med Bickan (våran hund) hon opereras nu, och jag hoppas verklgien att det går bra och att dom inte hittar något annat som är fel..

idag blir det en lugn förmiddag, senare fika med Jessica, det var så himla längesen som vi träffades, hon lever ett aktivt liv :P

jag funderar på att baka nu, men vad? inte min starka sida direkt...


Kommentarer
Postat av: Eleni

Men tack vad gullig du är!! :) Nu blev jag glad!! Vad jätte kul att träffa dig och gogumman idag, även om hon sov. Vi får ta och fika någon dag :)

2010-08-18 @ 19:25:02
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Glennana

Merci for all the wonderful writings

2011-12-08 @ 10:43:32
URL: http://glennana.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0