idag dricker jag TE!!!!!

Jag är tjock i halsen och det killas i öronen.. BARA ör att jag pratade med Anna igår som har legat sjuk hela vecka att paappa oxå var sjuk, och att jag hade kännt mig sjuk men att det var inbillning. NU ÅR JAG IGEN!!! F*CK!!!!

ja iaf så blev det en mysig kväll igår. jag och Emma tog en god pizza på Jop´s och ett gals vin (inte Emma)
sedan gick vi till hennes lilla krypin och sg på tv och sedan gick jag hem..

imorse vaknade jag halv 8 men jag vgrade att kliva upp, har jag ntlige sovmorgon så måste jag väl kunna sova längre... klev upp vid 9 istället =)

ska dammsuga här hemma nu sedan gå ner och köpa lite saker på stan!

ha en bra dag alla!

Jag måste köpa nya skor...

Kommentarer
Postat av: Syedkatharina

Nice security code. Does it work?

2011-07-14 @ 08:56:55
URL: http://syedkatharina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0