hjääälp!

jag mår så himla dåligt, igr kände jag mig sjuk men på bättringsvägen.. nu ligger jag och har ont överallt, tryk i bröstet, hostar nyser och snorar.. kul!! har fåt boka om mina kunder idag och hoppas jag blir bättre tills på fredag!

idag har wilma sin första dagis dag eter en lång sommarsemester :) hoppas det går bra, saknar mig lilla prinsessa men imorgon kommer hon hem igen och jag hoppas jag mår bättre då!

igår kväll va Anna och moa här, vi har så roligt när vi träffas, super mysigt, sen pratade vi lite om en människa.. jag ahr lite svårt att släppa, kanske ska följa moas förslag och köra på :P hehe vi får se :P

jag kan inte sova så ska ta täcket till vardagsrummet och slå på en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0