Grattis alla 25 are :P

ni kanske tror att ni vunnit på lotto, nää det är lönen.. lönen är till ör att vi ska å känna lycka i några dagar innan utgiterna som vi lyckas dragit på oss ska betalas, eller? jaa jag år väntra med min lön tills på fredag och kan tyvär inte skryta med att mina pengar kommer att vara kvar längre än era, fort in fort ut... tråkigt men sant..

ja iaf, jag känner mig sådär.. inte riktigt på topp, pratade med micke nyss och det blir en annorlunda hämtning/lämning idag, blir på dagis, micke hade möte med banken så han kommer hit om nån timme och lämnar vagnen..

nää nu blir det te.. tycker synd om mig själv och skulle behöva massage...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra idag? :)

2010-08-25 @ 10:14:25
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0