En godmorgon =)

Wilma och jag vaknade strax innan väkarklockan vid halv 8, skönt =) myste på och åt frukost fram för tvn! sedan blev det på med snygging kläderna som jag köpt till Wilma, sätta upp håret och sedan iväg till dagis. när vi kom till dagis kom jag på att vi glömt dagisryggsäcken, men Wilma hade det som behövdes för att vara ute och inne så det gick ingen större nöd.

Nu sitter jag och väntar på att det inte ska tuta upptagen när jag ringer till chefen, har testat i flera dagar nu så nu vill jag verkligen att hon svarar :P har ju bil nu så jag lätt kan åka upp dit :)

nää nu provar jag ringa igen.. dagen ser ia ut så här: fortsätta plugga psykiatrin, hämta Wilma klockan 15, ringa kunder!

nu kaffe ch jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0