Våriga vår sol =)

Underbart att vakna på morgonen och solen skiner, det gör saker och ting så himla mycket lättare!

påklädd, ätit frukost och Brolles ljuva stämma genom högtalarna, för 1 år sedan började jag lyssna intensivt på han, varje dag, på t banan, när jag va ute och gick, tränade, så otroligt bra textrer, dom gav mig styrka i min bearbetning kom precis på  att jag fortfarande bara älskar dom låtarna, tänkte att det skulle bli så att jag försötrde dom och hela tiden förknippande det med den otroligt jobbiga och påfrestande tiden, men icke, dom har givit mig styrka, är en låt och tecter kan betyda så mycket!

Nu lite sminkning och sedan iväg till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Arntzahra

Incredible site!

2011-07-18 @ 10:47:39
URL: http://arntzahra.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0