tisdag

tisdag och jag är lite seg idag, snorar på som vanligt och känner av halsen, så det blir ingen träning idag heller..
men inte så att jag inte har nåt att göra, jag fortsätter pluggandet och går till jobbet vid 10, har en kund då, sen en kund ikväll oxå, kund och kud, mamma kommer..

måste packa oxå, så slipper jag göra det imorgon :)

så nu blir det åre tills på lördag tror jag, sen nästa vecka tar jag en tripp till Ume på torsdagen :P

nää nu käka ett ägg och plugga, ha en bra dag alla!




Kommentarer
Postat av: Mattiasalvilde

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2012-06-21 @ 07:46:42
URL: http://mattiasalvilde.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0