mums =)

jag, mamma pappa brorsan och Wilma har varit och käkat på Allstars, guuud så gott det var, vi hade det riktigt skoj, och Wilma stormtrivdes bland alla popcorn krogar :P

är ritkigt trött nu, har varit en lång dag..

varit på studiebesök på Hospice, vilket ställe! jag är klart imponerad och skulle vilja ha den kunskap som dom har, det gjorde även att man började tänka i lite andra banor själv, tänkvärt! livets slutskede, livet, vD ÄR LIVET? vad vill jag uppnå? jaa många saker att grubbla på och det tycker jag gott man ska göra, på så sätt titta upp och se..

idag trodde jag att jag skulle få en lunch dejt, men icke, det tyckte jag var väldigt tråkigt, man hoppas men ibland måste jag bara skärpa mig och inse att det inte är nåt nytt, jag börjar bli van, bara bestämma sig om man vill ha det så eller inte..

nu nässpray och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0