En sak är säker..

Det blir riktigt skitigt med hund på det här golvet, det är verkligen sktigt nu, undra om jag ska be jessica städa :P hehe närå, imorgonbitti blir det sotrstädning här hemma, sedan plugg och prommis med Jessica mitt på dagen, stor handling och sedan hämta Wilmis jaaa ♥

hmm jag tog fram köttfärs, så idag blir det starka köttfärsbiffar med klyftpotatis och rotgrönsaker, lätt väl inte helt fel? :P

jag har bestämmt att jag ska göra en matsedel till veckan, måste sätta igång nu, för nu jädrar ska det deffas till sommaren ;)


Kommentarer
Postat av: Abelrebecca

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-07-07 @ 07:48:29
URL: http://abelrebecca.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0