det hände mig..

Just idag :P jag blev uppraggad på gatan :D sjuuukt roligt :P hade precis gått från jobbet när det kommer fram en engelsktalande kille och frågar om vägen till skatteverket, jag förklarade vägen glatt på engelska och hur han skulle gå, han följde med mig en bit och frågade om jag bodde här och om jag studerade, jag förklarade att jag va fotvårdsterapeut och att jag pluggade till undersköterska, han pluggade och hade nyss kommit till Sverige, eller nyss, läst en termin iaf :P haha jaja sen bara pang p, are you single ? jag skrattade och han frgade varför, då frågade jag om det är så det går till när man raggar, hehe jaa han va rolig, slutade med att vi gick åt varsit håll, inte riktigt min typ, men guu så underbart, det är kanske så man ska göra? HEHE :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0