Blogg torka!

datorn har inte blivit priorietad som här dagarna, vilket har varit skönt, jobb, skola, mysi med wilmis och vänner på besök :)

Wilma blev ju aldrig riktigt frisk på penecilinet och nu har hor fått feber som hon aldrig har, snorig som en tok och tar sig för öraat som är rött, så senare, sjukan igen, var ju vara 2 veckor sen sist ;) näe det är så synd om henne, så typiskt att hon är så himla lik sin mor ;)

inatt drar jag till sthlm, fotvårdsmässa, vänner, mat och vin, nice ;)

Nu lite kaffe, har precis lämnat in mitt 13 sidiga långa arbete, kan tillägga att det var fler arbeten i ett :P hoppas det blev bra, iaf så känns deet som jag förstår mycket, kanske lite svårare att få ner på papper, jag är bättre på att prata :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0